Retourbeleid Cavello Underwear

Retour en terugbetaling

Cavello Underwear biedt een restitutie of vervanging van producten die niet voldoen aan de eisen van de klant. Alles wat gekocht is op onze webshop kan geretourneerd worden binnen 14 dagen. Instructies om je retour in te dienen kun je vinden in het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen.

  • Alle producten moeten ongedragen en ongewassen retour gezonden worden. In het geval van een gewassen of gedragen product, zal de retourzending niet geaccepteerd worden.
  • De retourzending moet binnen 14 dagen duidelijk gemaakt worden bij onze klantenservice. 14 dagen na je bezorg-datum vervalt je bedenktijd en accepteren wij de retourzending niet.
  • Producten die uit de verpakking zijn gehaald zullen worden behandeld als gedragen en worden hierdoor niet geaccepteerd als retourzending.
  • De verzendkosten van de retourzending zijn voor de klant die de retourzending aanvraagt.
  • Het product moet zich in originele staat verkeren

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

  • voeg altijd de retourbon bij het pakket
  • maak duidelijk zichtbaar waar het pakket naartoe gestuurd moet worden

Beschadigde of afwijkende producten

Wanneer je een product ontvangt dat tijdens de verzending is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice voor een vervanging. Neem ook contact op met de klantenservice voor vervanging van producten met afwijkende aspecten door productiefouten. In beide gevallen moet de melding voor de vervanging of retour gemaakt worden binnen 14 dagen na ontvangst van het product.

Ruilen en terugbetaling

We vervangen graag een defect product, of vergoeden hiervan de aankoopwaarde. In het geval van een defect product, neem dan contact op met de klantenservice om de vervanging of vergoeding aan te vragen.

Late of missende terugbetalingen

In het geval van een late of missende terugbetaling, controleer altijd eerst de balans van de betaalmethode die je hebt gebruikt om het product aan te schaffen. Denk je dat jouw vergoeding niet is aangekomen? Neem dan contact op met de klantenservice. 

Kosten voor retourneren

U betaalt de verzendkosten voor het verwerken en bezorgen van de bestellingen. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het verwerken van het retourneren zal zo spoedig mogelijk gebeuren. Daarna worden uw kosten binnen 14 dagen teruggestort.